شنیون حرفه ای عروس

از آنجا که زمان در روز عروسی حرف اول را میزند ، بنابراین اگر شرایطش را دارید یکبار مدل شینیون موهای شب عروسی را بر روی موهایتان امتحان کنید. اینکار باعث می شود تا کمی از استرستان کم شود و نگرانی بابت زیبایی موهایتان نداشته باشید.

همچنین لازم به توضیح است که مدل شینیون مو عروس زیادی وجود دارد که میتوانید آنها را امتحان کنید و حتما روی چند مدل شینیون خود را محدود نکنید.

شاید برایتان عجیب باشد اما مکان و نوع آب و هوایی که در آن قرار است مراسم عروسی برگزار شود نیز در مدل مو عروس تاثیرگذار است. بهتر است این موارد را به آرایشگرتان توضیح دهید تا با اطلاعات کامل نسبت به آرایش موهایتان و استفاده از محصولات مورد نیاز اقدام کند.

دقت کنید که اگر مدل شینیون مو عروس به خوبی انجام نشود ، قطعا آرایش چهره عروس نیز زیبایی خود را از دست خواهد داد زیرا باید هماهنگی های لازم بین صورت و مو انجام شود.

یک آرایشگر حرفه ای عروس ، باید با انواع جنس مو و نحوه براشینگ مو آشنایی داشته باشد تا بتواند بهترین حالت مدل شینیون مو را برای عروس پیاده سازی کند حتی مدل صورت ( گرد ، بیضی ، مستطیلی و … ) نیز در نوع مدل شینیون مو تاثیرگذار است.

انتخاب بهترین مدل مو برای شما که هماهنگی مناسبی با فرم صورت و لباس شما داشته باشد تخصص طراح موی سالن زیبایی سرسرا میباشد.

  •   نوشته شده توسط :  
  •   دسنه مطلب :   خدمات ما
  •   تاریخ انتشار :  2022/11/13

مطالب مرتبط