نمونه شنیون مو

انواع نمونه کارهای شینیون مو سالن زیبایی سرسرا

شینیون باز و نیمه باز

در این مدل از شینیون دست آرایشگر خیلی باز است و می تواند فرم موهای شما را به هر حالتی که بخواهید در بیاورد اما این مدل شینیون برای افرادی که موهای بلند دارند گزینه مناسبی است. در این مدل از انواع مروارید ها، گل های کوچک، تور، سنجاق نگین دار و وسایل تزئینی دیگر برای جلوه دادن و زیبا کردن موها استفاده میشود. اگر پشت لباس شما خیلی باز است بهترین مدل شینیون، شینیون موی باز و نیمه باز است.

شینیون اروپایی

یکی از رایج ترین انواع شینیون مو، شینیون اروپایی است.این مدل شینیون ساده ترین نوع شینیون است، در این مدل شینیون موهای خود شخص به زیبایی و سادگی آراسته می شود و هیچ گونه سنجاق تزئینی و مروارید، موی اضافه، اسفنج و تور استفاده نمی شود. نام دیگر شینیون اروپایی، شینیون ساده است و افرادی که طرفدار زیبایی در عین سادگی هستند می توانند از این مدل شینیون مو استفاده کنند. اگر رنگ موهای شما یک دست نیست و آن ها مش یا هایلایت کرده اید، این مدل شینیون جلوه بسیار زیبایی روی موهای شما خواهد داشت. اما معمولا روی موهای تیره رنگ جلوه چندان خوبی ندارد.

شینیون بافت

در این مدل شینیون می توانید با بافتن قسمتی از موهایتان زیبایی خود را چند برابر کنید. افرادی که موهای کم پشت و کم حجمی دارند با استفاده از بافت می توانند موهای خود را حجیم تر کنند اما حتما در خاطرتان باشد که این بافت مو باید شل باشد. در شینیون بافت شما می توانید بخش جلویی موها را به صورت تل ببافید یا پشت و کنار مو را هر نوع بافتی از جمله تیغ ماهی، حصیری و .. بزنید. اگر می خواهید فقط روی جلوی موهایتان کار کنید و پشت موها را باز بگذارید از این مدل شینیون استفاده کنید. این مدل می تواند برای زیر شال هم مناسب باشد و باعث زیبایی بیشتر شما شود.

 

شینیون موی کوتاه

به اعتقاد بسیاری از افراد، شینیون فقط برای موهای بلند کاربرد دارد و شینیون موی کوتاه قابل اجرا نخواهد بود. این روزها مدل‌های قابل انجام برای شینیون بسیار گسترده بوده و به هیچ عنوان نمی‌توان یک روش یا مدل را به عنوان استاندارد مشخص کرد. آرایشگران با هنر و خلاقیت خود، مدل‌ها و تکنیک‌های مختلفی را در هم می‌آمیزند و شینیون‌های فوق‌العاده پیچیده، حرفه‌ای و جذابی را درست می‌کنند. آرایشگرهای باتجربه حتی با ترکیب برخی مدل‌های بافت مو با این روش، به مدل‌های جذابی می‌رسند. چه کسی گفته که شینیون مو فقط مخصوص کسانی است که موی بلند دارند؟ تنوع مدل موهای کوتاه یا شینیون موهای کوتاه اصلا کم نیست! تقریباً هر مدلی که با مویی بلند می توان درست کرد، برای کسانی که موهای کوتاه دارند نیز امکان پذیر است.

 

  •   نوشته شده توسط :  
  •   دسنه مطلب :   مو
  •   تاریخ انتشار :  2022/11/15

مطالب مرتبط